Τρόποι παραγγελίας

1.Μέσω της ιστοσελίδας

Μπορείτε να περιηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας, να επιλέξετε τα προϊόντα που σας
ενδιαφέρουν πατώντας το κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ” και τέλος, αφού
ολοκληρώσετε τις αγορές, να επιλέξετε “Ταμείο” για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας.

2. Τηλεφωνική Παραγγελία(phone order)

Μπορείτε να καλέσετε στα τηλέφωνα 25410-29684
Δευτέρα – Παρασκευή: 9:00 – 20:30, Σάββατο 9:00 – 14:30.

3. Παραγγελία με e-mail

Μπορείτε να στείλετε με e-mail την παραγγελία σας με απαραίτητα συμπληρωμένα:

1) τον κωδικό του προϊόντος
2) την ποσότητα
3) το ονοματεπώνυμό σας
4) την πλήρη διεύθυνσή σας
5) το τηλέφωνό σας (κινητό & σταθερό αν υπάρχει)
6) e-mail
και εμείς θα επικοινωνήσουμε το συντομότερο δυνατό μαζί σας για λεπτομέρειες,
διευκρινήσεις, διαθεσιμότητα και χρόνο παράδοσης.

Οι τιμές των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα και στην παραγγελία είναι σε ευρώ.

Ο Πελάτης πληρώνει για τα προϊόντα με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

1. Πληρωμή μέσω τραπεζικής μεταφοράς κατά την οποία ο Πελάτης, αφού λάβει την επιβεβαίωση της παραγγελίας, μεταφέρει τα χρήματα στον υποδειχθέντα τραπεζικό λογαριασμό της www.epiplagiaolous.gr Αφού ο Πελάτης επιλέξει αυτόν τον τρόπο πληρωμής, οφείλει να μεταφέρει τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό του Πωλητή εντός τριών (3) εργασίμων ημερών από την υποβολή της παραγγελίας. Ο Πελάτης οφείλει κατά τη διάρκεια της τραπεζικής συναλλαγής να σημειώσει το ονοματεπώνυμο του και να τηλεφωνήσει για επιβεβαιώσει στο 25410-29684

Λεπτομέρειες για τραπεζική συναλλαγή:
Αποδέκτης: Πρόδρομος Δαστερίδης
• Τράπεζα Πειραιώς Α.Ε.
Αριθμός λογαριασμού: 5352010626023
ΙΒΑΝ:GR2001723520005352010626023

• Τράπεζα Eurobank Α.Ε.
Αριθμός λογαριασμού: 00260314390201236755
ΙΒΑΝ: GR0402603140000390201236755

2. Πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα visa ή mastercard μέσω διαδικτύου κατά την οποία ο Πελάτης μπορεί να πληρώσει με χρέωση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας μέσω διαδικτύου κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας του.

Με τον συγκεκριμένο τρόπο πληρωμής ο Πελάτης μεταφέρεται σε ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών της συνεργαζόμενης τράπεζας που έχει αναλάβει τη δρομολόγηση των καρτών, όπου και θα τού ζητηθούν όλα τα στοιχεία της κάρτας του.

Τα τιμολόγια ΦΠΑ περιλαμβάνουν τα επιλεγμένα εμπορεύματα, τις ποσότητες, τις εκπτώσεις, την τελική τιμή των προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και κάθε άλλη πληροφορία που απαιτείται κατά τα σύγχρονα λογιστικά πρότυπα.

Παράδοση προϊόντων
Ο Πωλητής παραδίδει τα προϊόντα στον Πελάτη σύμφωνα με τους όρους που αναφέρονται στις περιγραφές των προϊόντων. Αυτοί οι όροι είναι ενδεικτικοί και δεν ισχύουν σε περιπτώσεις όπου ο Πωλητής δεν διαθέτει τα απαιτούμενα προϊόντα σε απόθεμα και ο Πελάτης έχει ενημερωθεί έγκαιρα για την έλλειψη των παραγγελθέντων προϊόντων. Μπορεί, όμως, η παράδοση να λάβει χώρα νωρίτερα κατόπιν προηγούμενης συνεννοήσεως με τον Πελάτη. Δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας, εφ’ όσον αυτό συμφωνηθεί με τον Πελάτη.
Ταυτόχρονα, ο Πελάτης συμφωνεί ότι, σε εξαιρετικές περιπτώσεις, η παράδοση ενδέχεται να καθυστερήσει λόγω απρόβλεπτων περιστάσεων πέραν του ελέγχου του Πωλητή. Στην περίπτωση αυτή ο Πωλητής αναλαμβάνει την υποχρέωση να επικοινωνήσει άμεσα με τον Πελάτη και να συμφωνήσει τους νέους όρους παράδοσης.
Σε όλες τις περιπτώσεις, ο Πωλητής απαλλάσσεται από την ευθύνη για παραβίαση των προθεσμιών παράδοσης των προϊόντων, αν τα προϊόντα δεν παραδοθούν στον Πελάτη ή δεν παραδοθούν στον Πελάτη εγκαίρως λόγω περιστάσεων που εξαρτώνται από τον Πελάτη.
Τρεις (3) ημέρες πριν από την παράδοση, ο Πωλητής επικοινωνεί με τον Πελάτη για να συμφωνηθεί η ακριβής ώρα παράδοσης στον ίδιο ή στο πρακτορείο/μεταφορική εταιρεία που έχει επιλέξει.
Σε κάθε περίπτωση ο Πωλητής ενημερώνει έγκαιρα τον Πελάτη για τον χρόνο παράδοσης.

Κατά την παραγγελία προϊόντων, ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει την μέθοδο παράδοσης των προϊόντων, δηλ. να χρησιμοποιήσει την υπηρεσία παράδοσης που παρέχεται από τον Πωλητή, ή να τα αναλάβει από το σημείο συλλογής του Πωλητή.

Παράδοση προϊόντων στον Πελάτη:
Ο Πελάτης, ο οποίος επιλέγει την υπηρεσία παράδοσης κατά την στιγμή της παραγγελίας, αναλαμβάνει να αναφέρει τον ακριβή τόπο παράδοσης των προϊόντων.
Ο Πελάτης αναλαμβάνει να δεχθεί ο ίδιος τα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο αναφερόμενος στην παραγγελία ως παραλήπτης Πελάτης δεν μπορεί να παραλάβει ο ίδιος θα πρέπει έγκαιρα να το γνωστοποιήσει στον Πωλητή. Σε περίπτωση που ο Πελάτης δεν μπορεί να δεχθεί ο ίδιος τα προϊόντα και τα προϊόντα παραδοθούν στην καθορισμένη διεύθυνση και με βάση άλλες πληροφορίες που παρέχει ο Πελάτης, ο Πελάτης δεν δικαιούται να προβάλει αξιώσεις κατά του Πωλητή σχετικά με την παράδοση των προϊόντων σε ένα ακατάλληλο πρόσωπο.
Η παράδοση (μεταφορά) προϊόντων εντός Ξανθης, Κομοτινης, Καβαλας ,Αλεξανδρουπολης και Θασου είναι δωρεάν και εκτελείται από τον Πωλητή, ενώ στην υπόλοιπη Ελλάδα εκτελείται από πρακτορείο/μεταφορική εταιρεία που επιλέγεται ελεύθερα από τον Πελάτη, ο οποίος αναλαμβάνει την ευθύνη για την αποστολή τους και τα έξοδά της.
Σε περίπτωση που στην διεύθυνση παράδοσης που έχει δώσει ο Πελάτης είναι δύσκολη η πρόσβαση από μέσο μεταφοράς του Πωλητή (π.χ. φορτηγό) ή δεν επιτρέπεται η είσοδος στα μέσα μεταφοράς του Πωλητή, τότε ο Πελάτης παρακαλείται να το γνωστοποιήσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας έτσι ώστε να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα. Σε περίπτωση που δεν γίνει η ενημέρωση, τότε ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να παραδώσει τα προϊόντα στο κοντινότερο προσβάσιμο από το μέσο μεταφοράς σημείο ή να ζητήσει επιπλέον χρέωση από τον Πελάτη για την παράδοση των εμπορευμάτων έως το πεζοδρόμιο της εισόδου.
Τα έπιπλα παραδίδονται μόνο στον τόπο όπου μπορεί να φτάσει το όχημα της μεταφορικής.
Εντός Ξανθης,Κομοτινης,Αλεξανδρουπολης,Καβαλας ο Πωλητής αναλαμβάνει την υποχρέωση να μεταφέρει τα έπιπλα μέχρι τον ακριβή χώρο παράδοσης (π.χ. να ανεβάσει τα έπιπλα στο διαμέρισμα του Πελάτη). Στις περιπτώσεις όπου το ανέβασμα των προϊόντων σε όροφο κρίνεται αδύνατο από τις σκάλες ή από τον ανελκυστήρα, τότε η παράδοση θα πραγματοποιηθεί με επιπλέον κόστος χρέωσης γερανού εφόσον ο Πελάτης συναινεί σε αυτό.          Εντός Ξανθης,Κομοτινης,Αλεξανδρουπολης,Καβαλας σχεδόν όλα τα έπιπλα παραδίδονται μη συναρμολογημένα σε κουτιά και συναρμολογούνται από τον Πωλητή επί τόπου.
Εκτός Ξανθης,Κομοτινης,Αλεξανδρουπολης,Καβαλας όλα τα έπιπλα παραδίδονται μη συναρμολογημένα σε κουτιά από πρακτορείο που έχει επιλέξει ο Πελάτης και σε περιπτώσεις που απαιτείται συναρμολόγηση τα έπιπλα συνοδεύονται από οδηγίες συναρμολόγησης και απαραίτητα προς τούτο εξαρτήματα.

Παραλαβή από τα σημεία συλλογής του Πωλητή:
Ο Πελάτης μπορεί να παραλάβει τα προϊόντα δωρεάν από το σημείο συλλογής του Πωλητή, όταν αυτά είναι διαθέσιμα, ήτοι από το κατάστημα στην Ξάνθη Π.Τσαλδαρη 115

Τα παραγγελθέντα προϊόντα πρέπει να παραληφθούν το αργότερο εντός είκοσι (20) ημερών από την παραλαβή της επιβεβαίωσης του Πωλητή ότι η παραγγελία είναι ‘έτοιμη’ (τα προϊόντα έχουν συγκεντρωθεί και είναι έτοιμα για παραλαβή). Εάν ο Πελάτης δεν παραλάβει τα προϊόντα εγκαίρως, ο Πωλητής τον ειδοποιεί με e-mail και στην περίπτωση που εκείνος δεν ανταποκριθεί διατηρεί το δικαίωμα να τερματίσει την παραγγελία χωρίς προειδοποίηση και να επιστρέψει το ποσό που έχει πληρωθεί.
Τα προϊόντα μπορούν να παραληφθούν μόνο από το πρόσωπο που κατέθεσε την παραγγελία ή το πρόσωπο που κατονομάζεται κατά την στιγμή της παραγγελίας. Κατά την παραλαβή των προϊόντων, είναι απαραίτητο να μεταφερθεί και να προσκομιστεί έγκυρο έγγραφο ταυτότητας (δελτίο ταυτότητας, διαβατήριο ή νέο υπόδειγμα άδειας οδήγησης) στον υπάλληλο/προστηθέντα του Πωλητή.

Κατά την παράδοση των προϊόντων στον Πελάτη, ο Πελάτης, μαζί με τον Πωλητή ή τον εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπό του, ελέγχει την κατάσταση της αποστολής και των αντικειμένων και υπογράφει το έγγραφο παραλαβής – παράδοσης. Μετά την παραλαβή της αποστολής από τον Πελάτη, τα προϊόντα θεωρείται ότι έχουν παραδοθεί στην κατάλληλη κατάσταση, δεν παρουσιάζουν ελαττώματα και δεν υπάρχουν διαφορές στη σύνθεση των αντικειμένων. Αν ο Πελάτης παρατηρήσει ότι η συσκευασία των προϊόντων είναι κατεστραμμένη (τσαλακωμένη, υγρή ή έχει καθ’ οιονδήποτε τρόπο εξωτερικά υποστεί φθορά), τα προϊόντα είναι κατεστραμμένα ή δεν είναι σωστά συναρμολογημένα, πρέπει να το επισημάνει, παρουσία του Πωλητή ή του αντιπροσώπου/υπαλλήλου/προστηθέντος του ή του υπαλλήλου του πρακτορείου μεταφοράς, ώστε να συνταχθεί έκθεση σχετικά με παραβάσεις/ασυμφωνίες ως προς την παραγγελία. Εάν ο Πελάτης δεν προβεί σε τέτοιες ενέργειες, ο Πωλητής θα απαλλαγεί από την ευθύνη του έναντι του Πελάτη για τυχόν ελαττώματα των προϊόντων, εκτός εάν τα ελαττώματα αυτά δεν μπορούσαν να εντοπιστούν με εξωτερική επιθεώρηση.

Εάν ο Πωλητής δεν παραδώσει τα προϊόντα μέσα στην προθεσμία και ο Πελάτης έχει πληρώσει για τα προϊόντα και την παράδοση τους, ο Πωλητής θα επικοινωνήσει με τον Πελάτη, προσπαθώντας να προσδιορίσει άλλο χρόνο παράδοσης. Εάν ο Πελάτης δεν παραλαμβάνει τα προϊόντα, τα προϊόντα αυτά θα επιστραφούν στον Πωλητή, η παραγγελία θα ακυρωθεί και τα χρήματα του Πελάτη, εάν έχουν καταβληθεί, θα επιστραφούν στον ίδιο τραπεζικό λογαριασμό.

Εγγύηση προϊόντων
Τα χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος που πωλείται στο www.epiplagiaolous.gr παρατίθενται στη γενική περιγραφή κάθε προϊόντος.
Ο Πωλητής δεν ευθύνεται για το γεγονός ότι τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα ενδέχεται να μην ταιριάζουν με το πραγματικό μέγεθος, το σχήμα και το χρώμα των προϊόντων εξ αιτίας των χαρακτηριστικών της οθόνης που χρησιμοποιείται από τον Πελάτη.
Τα προϊόντα καλύπτονται μόνον από την νομική εγγύηση 24 μηνών, αρχομένη από την ημερομηνία της παράδοσης, όπως ορίζει η Ε.Ε., εκτός αν στην περιγραφή του προϊόντος αναφέρεται και τυχόν συμπληρωματική εμπορική εγγύηση από τον Πωλητή.

Δικαίωμα υπαναχώρησης
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Τα αρχικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας δεν επιστρέφονται. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός τεσσάρων (4) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εάν η παραγγελία σας έχει πληρωθεί με αντικαταβολή ή με τραπεζική κατάθεση. Για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί με πιστωτική/χρεωστική/πιστωτική κάρτα η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγο αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί η απόδειξη σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφτείτε τις κεντρικές αποθήκες διανομής στην Ξάνθη Π.Τσαλδαρη 115 Εναλλακτικά, στέλνετε το αίτημα σας μέσω mail στο info@epiplagiaolous.gr οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 25410-29684
Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.
Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (για τα είδη που έχουν εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.) . Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός και αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγο κατασκευαστικού ελαττώματος.
Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε Οφείλετε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν/τα προϊόντα από την αγορά που υπαναχωρείτε άμεσα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας κοινοποιήσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς των ειδών. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών. Η εταιρία Πρόδρομος Δαστερίδης δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος, εάν η προθεσμία δεν έχει τηρηθεί.
Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων
Εφόσον πληρείτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό σας εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς.
Η επιστροφή του αντιτίμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στις κεντρικές αποθήκες στην Ξάνθη Π.Τσαλδαρη 115

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

Κατά την παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να ελέγξει εξωτερικά τις συσκευασίες, επιβεβαιώνοντας την ανυπαρξία εξωτερικών και αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση ελαττώματος ο καταναλωτής δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή των ειδών και να το επιστρέψει στο διανομέα, να παραλάβει υπογράφοντας με επιφύλαξη του περιεχομένου ή να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής, χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.
Στην περίπτωση που ο καταναλωτής διαπιστώσει ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την αποσυσκευασία των ειδών στο χώρο του, οφείλει να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας να μη προχωρήσει στη συναρμολόγησή του εάν φέρει εσωτερικά χτυπήματα ή ελλατώματα ώστε να είναι εφικτή και να καθοριστεί η διαδικασία δρομολόγησης του προβληματικού ανταλλακτικού και να μην πετάξει την αρχική συσκευασία του προϊόντος.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1) Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
2) Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή που δεν υπάρχει σε απόθεμα και χρειάζονται ειδική παραγγελία από τον (προμηθευτή/κατασκευαστή).
3) Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

Λυπούμαστε, αλλά δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες (π.χ. Σαλόνια ειδικών διαστάσεων, ντουλάπες σε ειδικά χρώματα κτλ.), λευκά είδη με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.), προϊόντα που παραγγέλθηκαν αποκλειστικά για εσάς, είτε από εγχώριους είτε από ξένους προμηθευτές/κατασκευαστές.

Ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα εγγύησης στην περίπτωση που:
• Δεν τήρησε τους κανόνες συντήρησης και εποπτείας των προϊόντων.
• Τα προϊόντα υπέστησαν ζημία από τον Πελάτη.
• Η φθορά των προϊόντων δεν προέρχεται από ανωτέρα βία.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία της ΕΕ, εντός της νόμιμης διετούς περιόδου εγγύησης, τα ελαττωματικά προϊόντα πρέπει να επισκευάζονται ή να αντικαθίστανται χωρίς καμία επιβάρυνση του Πελάτη. Στις επιβαρύνσεις περιλαμβάνονται και τυχόν έξοδα αποστολής. Συνεπώς, καταρχήν ο Πωλητής αναλαμβάνει όλα τα μεταφορικά έξοδα (τα έξοδα της αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος από τον Πελάτη στον Πωλητή και της επιστροφής του επισκευασμένου προϊόντος στον Πελάτη).
Ωστόσο, ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να ελέγξει αν το προϊόν είναι ελαττωματικό κατά την παράδοσή του. Σ’ αυτή την περίπτωση, ο Πελάτης αναλαμβάνει το κόστος μεταφοράς του προϊόντος πίσω στον Πωλητή και αργότερα μπορεί να ζητήσει να τού επιστραφούν τα έξοδα αποστολής, εφ’ όσον ο Πωλητής συμφωνήσει ότι όντως το προϊόν ήταν ελαττωματικό.
Ο Πωλητής δεν ευθύνεται για την φθορά των προϊόντων λόγω κακής χρήσης εκ μέρους του Πελάτη.
Τα ελαττωματικά προϊόντα είτε διορθώνονται είτε αντικαθίστανται.
Προκειμένου να επιστραφούν τα προϊόντα σύμφωνα με τον παρόντα Όρο, ο Πελάτης ενημερώνει τον Πωλητή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μέσω e-mail epiplagiaolous.gr (Ο Πελάτης μπορεί να στείλει φωτογραφίες των ελαττωμάτων ή ζημιών ούτως ώστε ο Πωλητής να ανταποκριθεί ευχερέστερα και ταχύτερα στην επιδιόρθωση του προβλήματος).
Κατά την επιστροφή των προϊόντων στον Πελάτη πρέπει να πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
• το επιστρεφόμενο προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του συσκευασία. Εξυπακούεται ότι για την επιθεώρηση του προϊόντος φυσικά ο Πελάτης μπορεί να κόψει την ταινία συσκευασίας που κρατά τα πακέτα κλειστά.
• το προϊόν δεν πρέπει να είναι κατεστραμμένο από τον Πελάτη (οι αλλαγές στην εμφάνιση του προϊόντος ή της συσκευασίας του που ήταν απαραίτητες για την επιθεώρηση του προϊόντος δεν μπορούν να θεωρηθούν ως ουσιαστικές αλλαγές στην εμφάνιση του προϊόντος).
• το προϊόν δεν πρέπει να χρησιμοποιείται χωρίς απώλεια της εμφάνισης του εμπορίου (άθικτες ετικέτες, προστατευτικά φιλμ κλπ.).
• η επιστροφή του προϊόντος πρέπει να συνοδεύεται από απόδειξη της αγοράς και παράδοσής του και την κάρτα εγγύησης, αν παραδόθηκε τέτοια.
Δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές λευκών ειδών με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.).
Ο Πωλητής έχει το δικαίωμα να μην αποδεχθεί τα προϊόντα που επιστρέφει ο Πελάτης, εάν ο Πελάτης δεν ακολουθήσει την διαδικασία επιστροφής που ορίζεται στον παρόντα Όρο.
Τα επιστρεφόμενα προϊόντα μπορούν να παραδοθούν από τον ίδιο τον Πελάτη. Εάν ο Πελάτης δεν έχει την ευκαιρία να επιστρέψει τα προϊόντα ο ίδιος, ο Πωλητής αναλαμβάνει να παραλάβει τα προϊόντα και να τα αντικαταστήσει με παρόμοια κατάλληλα προϊόντα. Σε περίπτωση που ο Πωλητής δεν έχει παρόμοια προϊόντα, επιστρέφει στον Πελάτη τα χρήματα που καταβλήθηκαν για το(α) πωληθέν(τα) προϊόν(τα). Ο Πωλητής οφείλει να επιστρέψει στον Πελάτη τα χρήματά του εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του αιτήματός του ακύρωσης της αγοράς.

Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την Κ.Υ.Α. 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με την διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (Ε.Ε.Δ. – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από τον ιστοχώρο μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία Ε.Ε.Δ. δια μέσου της ενιαίας ενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage